ניקיון משרדים קטנים

אין חשוב יותר מלהשאיר רושם טוב ולתת חוויה מקצועית ללקוח, במיוחד כשמדובר במשרד קטן. הנראות של המשרד יכולה להעיד המון על איך מתנהל העסק שלכם ואיך אתם, כבעלי עסק, מציגים את עצמכם.
ניקיון המשרד הוא חלק בלתי נפרד מהנראות של המשרד שלכם ואיך שהוא עשוי להיתפס בעיני הלקוח. מעבר לכך, תפוקת העבודה יכולה בהחלט להיות מוצלחת יותר מהצד שלכם כפי שמעידים לא מעט מחקרים, מכיוון שכשהסביבה נוחה יותר ומזמינה יותר התחושה האישית והחשק לעבוד עשויים להשתפר פלאים.
אז באילו שירותי ניקיון כדאי לבחור? מה אמורים לכלול שירותי אחזקה למשרד? איך דואגים לסביבת עבודה נקייה ונעימה עבורכם שגם תשפיע לטובה על התפיסה של המשרד שלכם בעיני הלקוחות?
בכל השאלות האלה נדון במאמר הזה.

 

למה בעצם להשתמש בשירותים מקצועיים לניקיון משרדים קטנים?

ניתן לחשוב ששירותי ניקיון חיצוניים מבזבזים כסף ושהעובדים של המשרד יכולים לעשות עבודה לא פחות טובה. הבעיה היא שתחזוקה שוטפת של הניקיון במשרד שלנו לוקחת זמן ואנרגיה מהעובדים ומכם, ומעבר לסביבה האישית שלנו והלכלוך הגלוי שאנו מייצרים ומפנים באופן יומיומי, קיים קושי רב בהשארת המשרד נקי. חסכון באנרגיה ובזמן היקר של העובדים שווה כסף בסופו של דבר, וההשקעה בשירותי ניקיון בימינו הופכת להכרחית ואף מובנת מאליה. העובדים לא מנוסים בפעולות הניקיון כמו עובדי ניקיון מקצועיים, ואם תחליטו לוותר על שירותי ניקיון חיצוניים, הסיכוי שתעמדו בסטנדרט הניקיון המצופה בעיניכם הוא קלוש.

 

האם כדאי להשתמש בשירותים של חברת ניקיון או במנקה עצמאי לניקיון משרדים קטנים?

אז אין ספק ששירותי ניקיון חיצוניים מקצועיים עדיפים על לנסות לנקות את הבלאגן של עצמנו, אבל איך נדע למי לפנות?
אין ספק שנחמד לחוות את התחושה המשפחתית של מנקה עצמאי שחוזר לעבוד במשרד שלכם באופן קבוע, אבל, אילו יתרונות קיימים אצל חברת ניקיון מרובת עובדים? כשמדובר בחברת ניקיון ואחזקה המנהלת תחתיה עובדים רבים, אתם תמיד יכולים להיות בטוחים במאת האחוזים שהמשרד שלכם יהיה נקי. במקרה של מחלה, חלילה, או כל ביטול אחר מצד עובד הניקיון, תוכלו להיות רגועים, לחברת האחזקה וניקיון יש עובד מסור וזמין שיוכל להחליפו, כך שאם במקרה יש לכם פגישה חשובה או שעשיתם אירוע הרמת כוסית במשרד ונשאר לכלוך מעבר לזה שפיניתם, תדעו שאין סיכוי שתצטרכו להמתין עד הגעתו של עובד ניקיון או לנסות לנקות בעצמכם. עבודת הניקיון במשרד אינה פשוטה במיוחד, אם היא הייתה כבר הייתם עושים אותה בעצמכם, לא?
מעבר לכך שהצוות מסור ומלא עובדים, דעו שכל עובד בחברת ניקיון גדולה עובר הכשרה מטעם החברה ומתמחה בניקיון כל אזורי המשרד, אפילו בכל הפינות שאתם כבר לא שמים לב אליהן. חברות ניקיון יודעות לבחור את העובדים הטובים ביותר והמתאימים ביותר למשימות הנכונות.

כשמדובר בעבודות ניקיון ואחזקה, כמובן שכמות העבודה משפיעה על הזמן, שקובע את מחיר השירות בהתאם להיקפו. משרד קטן דורש פחות עבודה, לכן המחיר המבוקש יהיה נמוך יותר מזה של חלל גדול יותר.

 

איזה שירות אקבל בתחום האחזקה והניקיון למשרדים קטנים?

ישנה דרישה לא פשוט מעובד אחזקה וניקיון בבניין משרדים. מניקיון רחבות ומשטחי עבודה ועד לפרטים הקטנים ולאזורים הצפופים ביותר, כדאי שתקבלו את השירות הטוב והמקצועי שתוכלו להשיג.
חברת ניקיון ואחזקה מקצועית תחזיק בעובדים מהרמה הגבוהה ביותר עם ותק ועין טובה לזיהוי כל פיסת לכלוך. העובדים עוברים הכשרה על-ידי החברה ובדרך כלל יגיעו עם ניסיון בעבודות קודמות במשרדים. עבודת ניקיון נשמעת פשוטה אך למעשה, כמו בכל תחום, גם היא דורשת יכולות ותשומת לב לפרטים.

לא רק עובדים מנוסים דואגים למשרד נקי ומצוחצח, אלא גם כלי עבודה מתאימים ועמידים וחומרי ניקוי באיכות גבוהה ישאירו את המשרד שלכם ברמת ניקיון רצויה. חברת ניקיון רצינית תדע לעבוד עם חומרי הניקוי וכלי העבודה האיכותיים ביותר, כך שתקבלו משרד נקי וללא רבב. שימוש בחומרי ניקוי זולים יותר עלולים במקרה הטוב להיות בלתי יעילים ולא להביא אתכם לתוצאה הרצויה, ובמקרה הרע אף לגרום נזק בלתי הפיך לשולחנות, חלונות, וילונות, קירות, שטיחים ועוד.

אחד הדברים שמשתנים ממשרד למשרד הוא זמני העבודה. חברת ניקיון רצינית תדע להתאים את העבודה שלה לצורך שלכם ולשלוח אליכם עובדים מתי שתזדקקו להם, לפי לוח הזמנים של המשרד שלכם. עוד יתרון בעבודה עם חברה מסודרת היא כפיפות עובד הניקיון להנהלה האחראית עליו וערבה להגעתו בזמן ורמת העבודה שלו.

 

ניקיון משרדים קטנים מורכב מכמה משימות עיקריות:

ניקיון והברקת רצפה
אחד הדברים הכי חשובים בניקיון משרד קטן הוא ניקיון והברקת הרצפה, מה שנקרא גם 'פוליש'. הברקת הרצפה צריכה להיעשות בצורה המקצועית והיעילה ביותר ולהשאיר רצפה נקייה ללא לכלוך או כתמים. כמובן שהמימדים של המשרד משפיעים על כמות העבודה וזמן העבודה.

ניקיון של חלונות המשרד
כשמדובר בניקיון של החלונות במשרד, קטנים כגדולים, אנחנו נרצה להבריק אותם לגמרי. הברקה ברמה גבוהה ישאירו את החלונות שקופים ומנצנצים ונטולי כל כתמים. כמות החלונות והויטרינות במשרד משפיעים על כמות וזמן העבודה.

ניקיון והברקה של חדר השירותים
היגיינה בחדר השירותים היא קריטית להמשך עבודה תקין. אזור השירותים הוא אזור המכיל חיידקים רבים והזנחת השירותים עלולה לגרום למחלות וחוסר נעימות גדול לעובדים. עבודה נכונה תשמור על ניקיון אסלות, וצחצוח למשעי של קרמיקות וחרסינות עד להברקה מוחלטת.

ניקיון מטבחון
אזור המטבחון בחללי עבודה נוטה להתלכלך לעתים קרובות. כמובן שסביבה נקייה בריאה יותר ונעים יותר לאכול ולשתות בה, אך היא דורשת גם שימוש בחומרי ניקוי איכותיים שמתאימים לסביבה בה אנו צורכים מזון. כשמדובר בסביבה כזו קיימת החובה להשתמש בחומרים הנכונים לניקוי המטבחון.

ניקיון שטיחים
בסביבה בה יש שטיח יש נטייה להצטברות רבה של לכלוך. ניקיון השטיח היא פעולה הכרחית אם אתם רוצים לשמור על המשרד שלכם נקי ומצוחצח. חשוב מאוד להשתמש בחומרים איכותיים כדי שלא יגרם נזק לשטיח ובאביזרי ניקיון מתאימים על-מנת שתוכלו להיפטר מהלכלוך.

 

יש על מי לסמוך

חברת 'אייל ניקוי ואחזקה' פועלת למעלה מ-10 שנים בתחום הניקיון והאחזקה. עם ניסיון וצוות מסור אנו מובילים בתחום הניקיון, הניהול והאחזקה של משרדים ובניינים. מחברות הייטק וארגונים גדולים, אולמות תצוגה וקליניקות של רופאים ועד למשרדים קטנים, אנחנו מתמחים בניקיון ואחזקה בכל מקום.

אנחנו ב-'אייל ניקוי ואחזקה' נשמור עליכם בכל חזיתות הניקיון. נברר יחד איתכם מה הצרכים של החברה שלכם ונדאג לשירות מותאם הן מבחינת היקף העבודה והן מבחינת הזמנים המתאימים לכם, ועם איש קשר מטעמנו תמיד תוכלו לעדכן ולהתעדכן בכל דבר שקשור לניקיון המשרד מבחינת האילוצים שלכם.

חברת 'אייל ניקוי ואחזקה' עומדת בתנאים המחמרים של תקן 'התו הסגול' לחיטוי משרדים ומשתמשים בחומרים האיכותיים ביותר ובאביזרי הניקיון המתקדמים ביותר.
הצוות שלנו הוא מסור ומקצועי ויודע לטפל בכל בעיית ניקיון שעלולה לצוץ.

אם גם אתם רוצים להצטרף למשפחה שלנו ולהרגיש בטוחים שמישהו שדואג לניקיון והסדר שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל או באתר כפי שמצוין בעמודה 'צור קשר', או להתקשר אלינו במספר 077-530-5601.

 

התחרות בשוק הישראלי קשה. אנחנו מדינה קטנה עם שאפתנים רבים. יותר ויותר חברות גדולות צומחות והמשרדים הקטנים נאבקים לשמר את העובדים הגדולים. אם בעבר היה ניקיון היה הכרחי כצעד נוסף לשמירת העובדים מרוצים. כיום בעידן הקורונה בחירת חברת ניקיון ואחזקת מבנים מקצועית שתדאג לשמור על המשרד שלכם מצוחצח ומאוורר יכולה אפילו להיות הבדל בין משרד מתפקד למשרד בבידוד. בהמשך לגל השני של מגיפת הקורונה הפוקד אותנו בימים אלו אנחנו חברת אייל ניהול ואחזקה, חברה לניקיון ואחזקה הפועלת במאות מבנים ומשרדים ברחבי הארץ, אספנו עבורכם טיפים לניקיון המשרד בימי מגיפת הקורונה.

מה הוא הבדל בין נקי למצוחצח

כחברה המעניקה  שירותי ניקיון ושירותי ניקיון משרדים בתל אביב, העיר ללא הפסקה. אנו מאמינים כי ניקיון יש לתחזק. משרדים רבים בוחרים להשתמש בשירותי הניקיון אחד לשבוע או שבועיים. ניסיונו מלמד כי תדירות של פעמיים בשבוע יכולה להיות ההבדל בין משרד מטונף למשרד מצוחצח. העלויות לא בשמיים והבדל ניכר לא רק בעיניים.

גם בניקיון חשוב להישאר מעודכנים – אנחנו בחברת אייל ניהול ואחזקה דואגים לציוד ולחומרי הניקיון המתקדמים ביותר בעבור לקוחותינו. אנו מציידים את העובדים שלנו בציוד וחומרי הניקוי המתקדמים ביותר. זה חוסך לעובדים עבודה קשה וחוסך לכם זמן וכסף.

גם בניקיון זה הכל תלוי בפרטים הקטנים – ניקיון שוטף הוא הרבה מעבר להעביר סמרטוט לח על הרצפה. אנו דואגים לנקות ניקיון דקדקני עם דגש על הפרטים הקטנים שהופכים את סביבת העבודה מנקייה למצוחצחת.

קצת על עצמנו נספר – אייל ניקיון משרדים קטנים

חברתנו מעניקה פתרונות ניקוי ואחזקה שוטפת עבור הסקטור הפרטי והמסחרי בין לקוחותינו חברות הייטק רבות, אולמות תצוגה, קליניקות ומשרדים רביםברחבי הארץ. צוותי הניקיון שלנו דואגים לשמור על סביבת עבודה נקייה והייגיינית בחדרים השונים במשרדכם תוך כדי שימוש בכלי ניקוי וחומרי ניקיון איכותיים ויעילים.הצוות שלנו ידאג לנהל, לתחזק, לנקות ולשפר את נראות הנכס, על מנת שלנכס המסחרי יוענק התו הסגול.

איך אנחנו עושים זאת? ניקיון ותחזוקת נכס מסחרי מכל סוג היא משימה שהמורכבות שלה דורשת ידע רב בתחומים שונים. אנו דואגים להישאר מובילים בתחומים הרלוונטים לנכס שלכם, לאתר את הנורה החסכונית ביותר בחשמל, את חומרי וכלי הניקוי היעילים והחדשנים ביותר וכדומה. חברתינו בעלת ניסיון רב בעבודות ניקוי וחיטוי מיוחדות בחללים רגישים תוך כדי שימוש בחומרים מיוחדים ברוח תקופת הקורנה.

אייל ניהול ואחזקה מספק גם שירותי ניקיון משרדים בהרצליה וניקיון משרדים במרכז.

עוד מאמרים שיעניינו אותך

ניקיון משרדים בערב עם מפתח

בעולם המודרני המשרד שלכם הוא כרטיס הביקור החשוב ביותר שלכם, וישנה חשיבות משמעותית לרושם שאתם משאירים על הלקוחות שבאים לפגוש אתכם במשרד. על-מנת להשאיר רושם

לקריאה >
שירותי ניקיון למשרדים קטנים

שירותי ניקיון למשרדים קטנים

שירותי אחזקה וניקיון למשרדים קטנים המשרד שלך הוא הפנים של העסק, רושם ראשוני של משרד נקי ומסודר הוא כלל חובה כדי לתת חוויה חיובית ללקוחות

Read More »

ניקיון משרדים בערב עם מפתח

בעולם המודרני המשרד שלכם הוא כרטיס הביקור החשוב ביותר שלכם, וישנה חשיבות משמעותית לרושם שאתם משאירים על הלקוחות שבאים לפגוש אתכם במשרד. על-מנת להשאיר רושם

Read More »

להצעת מחיר מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם