ניקיון משרדים בערב עם מפתח

בעולם המודרני המשרד שלכם הוא כרטיס הביקור החשוב ביותר שלכם, וישנה חשיבות משמעותית לרושם שאתם משאירים על הלקוחות שבאים לפגוש אתכם במשרד. על-מנת להשאיר רושם מקצועי על הלקוחות שלכם ולהנעים את השהייה של העובדים שלכם, כדאי לכם לשמור על משרד נקי ומצוחצח מכל בחינה.
הצורה בה נתפס המשרד שלכם כלפי עשוי ליצור רושם על אופן התנהלות בית העסק שלכם ועליכם כבעלי העסק. על-פי מחקרים, עובדים אשר נמצאים בסביבה נקייה ונוחה יותר נוטים להפיק תוצאות טובות יותר במקום העבודה, כשהסביבה מזמינה ונעימה יותר הרצון לעבוד עולה ואיתו התפוקה שלהם.

אז, איך נדע מה אמור להיות כלול בשירותי ניקיון המשרד עם מפתח בשעות הערב ובאילו שירותי ניקיון כדאי לבחור? כיצד אנחנו יכולים להיות משוכנעים שאנחנו עובדים עם חברה מקצועית שגם שומרת על ביטחון החברה שלנו וגם מקפידה על ניקיון ואחזקה ברמה גבוהה? איך נוכל להיות בטוחים שדואגים לנו לסביבת עבודה נקייה ונעימה לעובדים שתשאיר רושם חיובי על הלקוחות שלנו?
בואו ננסה לעשות קצת סדר בתוך הבלאגן.

 

למה כדאי לנו להיעזר בשירותי ניקיון משרדים בערב בעזרת מפתח?

המשרד הוא הבית שלכם, ובשל העובדות שהצגנו משתמשים רוב המשרדים בשירותי ניקיון.
בעזרת שירותי הניקיון תוכלו, ללא מאמץ מצידכם ובהשקעה כספית הולמת שתואמת את העבודה, לשמור על המשרד שלכם נקי וללא רבב.
אם בימים עברו ניסו הרבה מבעלי העסק לחסוך בהוצאות על שירותי ניקיון חיצוניים, ונעזרו בעובדי המשרד למטרות ניקיון ושמירה על סביבת עבודה נעימה, הרי שהיום המנהג הזה נעשה מקובל פחות ופחות. מחקרים מוכיחים שתחזוקה שוטפת של הניקיון במשרד שלנו לוקחת זמן ואנרגיה מהעובדים ומבעל העסק, ושהביצועים של עובדים המשקעים את עצמם בעבודה המיועדת בלבד טובים הרבה יותר משל אלו המשקעים את האנרגיה שלהם בדברים אחרים כמו ניקיון.

כמובן שנצפה מהעובדים שלנו לשמירה מינימלית על ניקיון הסביבה האישית ופינוי של עטיפות מזון, בקבוקי משקה ושאריות ניירת באופן יומיומי, אך פעולות אלו אינן מהוות תחליף למשרד נקי ומצוחצח באופן מקצועי. מיקוד האנרגיה והזמן של העובד בעבודה המיועדת יניב יותר רווחים בטווח הקרוב והרחוק. עובדי ניקיון מקצועיים ידעו איך לדאוג לאחזקת המשרד כראוי באופן שישפיע לטובה עליכם ועל הלקוחות, לכן לא מומלץ לוותר על שירותי ניקיון חיצוניים למשרד שלכם, ולשמור על סטנדרט ניקיון גבוה כפי שהייתם רוצים.

 

איך אוכל להרגיש בטוח כשאני משתמש בשירותי ניקיון משרדים בערב בעזרת מפתח?

דרך מצוינת לשמור על המשרד שלכם נקי הוא שירותי ניקיון משרדים בערב עם מפתח. עם זאת עולות שאלות הנוגעות לאמינות המנקים, שכן המנקה התורן יסתובב בלילה ללא השגחה, ועשויה להיות לו גישה למידע רגיש ואף לכסף. האחריות של חברת ניקיון על העובדים שלה היא חשובה ביותר. כל חברה רצינית בתחום הניקיון והאחזקה של משרדים, המעניקה שירותי ניקיון משרדים בערב עם מפתח, צריכה לדעת כיצד לבצע את עבודתה נאמנה הן מבחינת ביטחון המשרד והמידע והן מבחינת שמירה על ניקיון ואחזקה שוטפת של המשרד שלכם.

כשמדובר בחברת ניקיון ואחזקה המנהלת תחתיה עובדים רבים, אתם יכולים לחוש ביטחון ולדעת ללא צל של ספק שהמשרד שלכם יהיה נקי. עובדי החברה יעברו את ההכשרות הנדרשות, ידעו לבצע את תפקידם נאמנה, ויבינו את ההשלכות שבחציית גבולות כשמדובר ברכוש פרטי של המשרד. אם אתם עדיין דואגים, תוכלו להשאיר בימים הראשונים עובד מטעמכם אשר יפקח על המנקים ויבדוק שהם מבצעים את עבודתם כראוי. גם מקרים של מחלה או כל ביטול פתאומי אחר יקבלו מענה מהיר ורגעי, חברת הניקיון והאחזקה תדאג במהרה לעובד שיחליף את המנקה הנעדר, וכך תחסך מכם הדאגה לגבי ניקיון המשרד או החשש מעבודה בסביבה לא נעימה, במיוחד במקרים של דחיפות.

 

מה כוללים שירותים לניקיון משרדים בערב בעזרת מפתח?

עבודתם של עובדי ניקיון משרדים עם מפתח לאחר שעות העבודה, מתחילה רק לאחר שכל העובדים הלכו הביתה. במקום להשאיר עובד תורן שיהיה אחראי על פתיחה או סגירה של המשרד, יכולים כל העובדים, אשר השקיעו את מיטב זמנם וכוחם בעבודה הייעודית, לסיים את עיסוקיהם במשרד. עובדי הניקיון מחזיקים בעותק של מפתח המשרד ובכך אף עובד שלכם מהמשרד אינו נאלץ להמתין.
כשבוחרים בשירות ניקיון משרדים בערב עם מפתח, בוחרים בעצם ברמה גבוהה יותר של ניקיון.
למה הכוונה? הרבה מהחומרים שנעשה בהם שימוש בעת פעולות הניקיון עלולים להיות לא נעימים ואף מזיקים לנשימה או למגע עד שהם מתייבשים. כשאתם בוחרים בשירותי ניקיון עם מפתח לאחר שעות העבודה, המנקים יכולים להיעזר בכל חומר שיזדקקו לו על-מנת להגיע לתוצאות הטובות והמספקות ביותר. עוד שיטת ניקיון שעדיף להימנע ממנה כשהעובדים שלכם נמצאים במשרד היא השימוש בכלים ומכשירים שעושים הרבה רעש ועלולים להפריע למהלכה התקין של העבודה שאמורה להיעשות. כלים אלו במצעים את עבודת הניקיון על הצד הטוב ביותר ולא מפריעים, מפני שהשימוש בהם נעשה רק אחרי שאחרון העובדים עזב את המשרד.
כשהעובדים הולכים הביתה העמדות שלהם פנויות, וכך גם תאי השירותים והמטבחון.
מניקיון שולחנות העובדים, דרך המקלדות ומסכי המחשב, הרצפה והחלונות, העמדות ניתנות לניקוי בקלות וביעילות, הניקיון יעזור לעובדים שלכם להתחיל יום עבודה חדש, נקי ופרודוקטיבי. גם ניקוי המטבחון ותאי השירותים יעשה ללא כל הפרעה, יאתחל את יום העבודה במשרד שלכם בכל בוקר, וישרה סביבה נעימה יותר עבורכם.

כשמדובר בעבודות ניקיון ואחזקה, כמות העבודה משפיעה על הזמן והיא שתקבע את מחיר השירות בהתאם.

 

משימות המתבצעות בניקיון משרדים בערב עם מפתח:

ניקיון עמדות העובדים
אחת הפעולות שקל יותר לבצע כשהעובדים לא נמצאים במשרד היא ניקוי העמדות. ניקוי השולחנות, זריקת כוסות ועטיפות מזון ריקות, הברקת המסכים ופינוי פירורים ולכלוך מן המקלדות, כל הפעולות הללו פשוטות יותר כשבוחרים בשירותי ניקיון עם מפתח.

ניקיון והברקת רצפה
הברקת הרצפה, הידועה בשם פוליש, היא משימה עיקרית בניקוי המשרד. הברקת הרצפה צריכה להיעשות בצורה המקצועית והיעילה ביותר ולהשאיר את הרצפה נקייה מכתמים.
ניקיון של חלונות המשרד
חלונות המשרד צריכים להבריק לאחר עבודת ניקיון מקצועית. הברקה ברמה גבוהה משאירה את החלונות והויטרינות נטולי כתמים ולכלוך.

ניקיון מטבחון
אזור המטבחון, אשר נוטה להתלכלך לעתים קרובות, זקוק לחומרי ניקוי איכותיים ומתאימים שאינם עלולים לפגוע בבריאות העובדים.

ניקיון שירותים
אזור השירותים הוא אזור שמכיל יותר חיידקים מסכני בריאות משאר האזורים במטבח. יש להקפיד על ניקיון אסלות, הברקה של חרסינות וקרמיקות, החלפת נייר וסבון בשירותים ועוד.

 

קל עם 'אייל'

חברת 'אייל ניקוי ואחזקה' פועלת למעלה מ-10 שנים בתחום הניקיון והאחזקה. הצוות המקצועי והניסיון שאנו מביאים איתנו עוזרים לנו להיות ראשונים בתחום הניקיון, הניהול והאחזקה של משרדים ובניינים.

חברת 'אייל ניקוי ואחזקה' עומדת בתנאים המחמירים של תקן 'התו הסגול' לחיטוי משרדים ומשתמשים בחומרים האיכותיים ביותר ובאביזרי הניקיון המתקדמים ביותר.

אם גם אתם רוצים להצטרף למשפחה שלנו ולהרגיש בטוחים שמישהו שדואג לניקיון והסדר שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל או באתר כפי שמצוין בעמודה 'צור קשר', או להתקשר אלינו במספר 077-530-5601.

 

אז בלילה אחרי שכולם הולכים מגיעים צוות המנקים. המנקה משועמם מסתובב במשרד ומפה לשם מבלי שאף אחד יכול לשים לב הוא יכול לפתוח מגירות להעלים כספים או מידע עיסקי.  כחברה העוסקת גם בניקיון משרדים אנו מבינים כמה גדולה האחריות שלנו כלפי הלקוחות שלנו. ניקיון משרדים בערב עם מפתח היא אחריות עצומה. הלקוחות מפקידים בידינו את העסק שלהם ותפקידינו הוא להעניק שירותי ניקיון מעולים ולשמור על המשרד בטוח ומתפקד.

ניקיון משרדים בערב עם מפתח

הוותק שלנו בניהול ואחזקת מבנים וכחברת ניקיון משרדים מלמד כי גם בניקיון בתי עסק, משרדים וניהול נכסים, זה הפרטים הקטנים שחשובים. ניקיון משרדים בערב עם מפתח מאפשר לנו לנקות את המשרד  באופן שוטף ואחראי באמצעות כלי ניקוי וחומרי הניקוי המתקדמים ביותר. לעיתים חומרים אלו לא נעימים למגע או לנשימה יש צורך במכשור שעושה המון רעש והמולה. כאשר המשרד ריק , לאחר שעות העבודה אנו יכולים  לעבוד בצורה יעילה עם כל סוגי החומרים. בעידן הקורונה חשיבות הניקיון המשרד הכוללת ניקוי והחיטוי עמדות העבודה האישיות והמרחבים המשותפים הכוללים ניקיון המטבח וחדרי השירותים. צוותי הניקיון שלנו עובדים בצורה מסודרת ודקדקנית, לא מפספסים את הפרט הקטן ביותר החל מהמדפים של המשרד ועד לכיסאות, כדי למנוע הדבקות, להבטיח את בריאות עובדי המשרד ותיפקודו של העסק. אנו מספקים פתרונות ניקוי ואחזקה שוטפת גם בעבור הסקטור המסחרי בישראל.

אייל ניהול ואחזקה – שירותי ניקיון משרדים בערב עם מפתח

אייל ניהול ואחזקה מעניקה פתרונות ניקוי ואחזקה שוטפת עבור הסקטור הפרטי והמסחרי בין לקוחותינו חברות הייטק רבות, קליניקות ומשרדים רבים ברחבי הארץ. צוותי הניקיון שלנו דואגים לשמור על סביבת עבודה נקייה והייגיינית בחדרים השונים במשרדכם תוך כדי שימוש בכלי ניקוי וחומרי ניקיון איכותיים ויעילים. הצוות שלנו ידאג לנהל, לתחזק, לנקות ולשפר את נראות המשרד. כאשר לקוחותינו בוחרים בנו ב ניקיון משרדים בערב עם מפתח נוסף הם יודעים כי אנו נעשה הכל לנקות את המשרד אבל גם נדאג לשמור על המשרד בטוח ועל המידע העיסקי במשרד.

מוזמנים לקבל מידע גם על ניקיון משרדים במרכז | ניקיון משרדים בתל אביב

עוד מאמרים שיעניינו אותך

ניקיון משרדים בערב עם מפתח

בעולם המודרני המשרד שלכם הוא כרטיס הביקור החשוב ביותר שלכם, וישנה חשיבות משמעותית לרושם שאתם משאירים על הלקוחות שבאים לפגוש אתכם במשרד. על-מנת להשאיר רושם

לקריאה >
שירותי ניקיון למשרדים קטנים

שירותי ניקיון למשרדים קטנים

שירותי אחזקה וניקיון למשרדים קטנים המשרד שלך הוא הפנים של העסק, רושם ראשוני של משרד נקי ומסודר הוא כלל חובה כדי לתת חוויה חיובית ללקוחות

Read More »

ניקיון משרדים בערב עם מפתח

בעולם המודרני המשרד שלכם הוא כרטיס הביקור החשוב ביותר שלכם, וישנה חשיבות משמעותית לרושם שאתם משאירים על הלקוחות שבאים לפגוש אתכם במשרד. על-מנת להשאיר רושם

Read More »

להצעת מחיר מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם