ניקיון משרדים

דווקא עכשיו עם החזרה לשגרה חשוב יותר מתמיד להקפיד על שירותי ניקיון מתקדמים ואיכותיים. במציאות החדשה שכפתה עלינו הקורנה, ניקיון משמעותו בריאות והישרדות כלכלית. כללי הריחוק החברתי, אפילו עטיית מסיכה נראים בלתי אפשריים במשרד קטן וצפוף. ומה לגבי הדרך למשרד – ניקיון המעליות וחדרי השירותים. התו הסגול מצריך היערכות נכונה במצד בעלי העסקים והחברות בבחירת מיקום המשרד ותפעולו הנכון. ניקיון המשרד הפך לקריטי בעבור העסק שלכם. אנו מתמחים בניקיון מכל הסוגים – החל מניקיון משרדים באופן שוטף ועד ניקיון וחיטוי חללים מורכבים.

הכל בפרטים הקטנים

הוותק שלנו בניהול ואחזקת מבנים מלמד כי גם בניקיון בתי עסק, משרדים וניהול נכסים, זה הפרטים הקטנים שחשובים. ניקיון המשרד באופן שוטף ואחראי באמצעות כלי ניקוי וחומרי הניקוי המתקדמים ביותר. בעידן הקורונה חשיבות הניקיון המשרד הכוללת ניקוי והחיטוי עמדות העבודה האישיות והמרחבים המשותפים הכוללים ניקיון המטבח וחדרי השירותים. צוותי הניקיון שלנו עובדים בצורה מסודרת ודקדקנית, לא מפספסים את הפרט הקטן ביותר כדי למנוע הדבקות, להבטיח את בריאות עובדי המשרד ותיפקודו של העסק. אנו מספקים פתרונות ניקוי ואחזקה שוטפת עבור הסקטור המסחרי בישראל.

ניקיון נכסים מסחרים

כאשר מדובר בניהול מרכזים מסחריים אנו למדים כי ניהול נכון של בניין משרדים או מרכז מסחרי חיוני והכרחי לשמירת הסדר והניקיון השוטפים. במרכזים מסוג זה ישנה יותר תנועה. שמירה על ניקיון הנכס הכרחית ובלתי ניתנת לפשרות ניקיון  חדרי המדרגות , חדר האשפה, שבילי כניסה, המעליות ועוד, חייבים טיפול ניקיון הולם. הצוותים שלנו כוללים בתוכם: אב בית, מנהל אחזקה, חשמלאי, עובדי ניקיון. הכל מרוכז ומנוהל בעזרת מערכת ניהול ממוחשבת מהמתקדמות בשוק. אצלנו הכל מתוכנן ומתוסרט, אנחנו בונים יחד איתכם תוכנית תחזוקה שנתית הכולל את הוצאות מתקני הנכס והתשתיות. אנו דואגים לעדכן להתאים את תוכנית עבודה בהתאם לדרישות ובהתאם לתקציב.

כמה טיפים מצוותי הניקיון שלנו לשמירת הגיינה האישית במשרד בימי הקורונה:

המעלית –תמיד תמיד השתמשו במגבון או נייר טואלט בלחיצה על כפתורי המעלית. המנעו מלגעת ישירות בכפתורי המעלית – לא כולם כמונו ודואגים לחטא אותם.

נקו את העמדה שלכם לפחות פעם ביום – המקלדת, המסך, שולחן העבודה, ידיות הכסאות.

תזהרו על הציוד המשרדי – אלכוהול ג'ל יכול למחוק את האותיות במקלדת, נסו חומרים אחרים.

ידיות ודלתות הן הכי מלוכלכות – וודאו כי החברת הניקיון במשרדכם מנקים את הידיות הדלתות, ידיות המכשירים במטבח (מיקרוגל, מקרר וכדומה).

אייל ניהול ואחזקה מספק גם שירותי ניקיון משרדים בהרצליה וניקיון משרדים במרכז.

עוד מאמרים שיעניינו אותך

ניקיון משרדים בערב עם מפתח

בעולם המודרני המשרד שלכם הוא כרטיס הביקור החשוב ביותר שלכם, וישנה חשיבות משמעותית לרושם שאתם משאירים על הלקוחות שבאים לפגוש אתכם במשרד. על-מנת להשאיר רושם

לקריאה >
שירותי ניקיון למשרדים קטנים

שירותי ניקיון למשרדים קטנים

שירותי אחזקה וניקיון למשרדים קטנים המשרד שלך הוא הפנים של העסק, רושם ראשוני של משרד נקי ומסודר הוא כלל חובה כדי לתת חוויה חיובית ללקוחות

Read More »

ניקיון משרדים בערב עם מפתח

בעולם המודרני המשרד שלכם הוא כרטיס הביקור החשוב ביותר שלכם, וישנה חשיבות משמעותית לרושם שאתם משאירים על הלקוחות שבאים לפגוש אתכם במשרד. על-מנת להשאיר רושם

Read More »

להצעת מחיר מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם