שירותי ניקיון לעסקים

מקצצים בהוצאות? חושבים לוותר על שירותי הניקיון במשרד? דווקא היום יותר מתמיד אתם זקוקים למשרד מצוחצח ונקי. אנחנו בחברת אייל ניהול ואחזקה אחראים על ניקיון משרדים בתל אביב הגדולה וקרית שמונה הקטנטנה. אנו רואים בשירות שלנו הרבה מעבר לניקיון ותחזוק בניין המשרדים. הענקת שירות מעולה ומקצועי ללקוח שלנו הופך אותנו לשותפים להצלחה. הצלחה של הלקוח היא הצלחתינו. תפקידנו כחברה העוסקת בניהול, אחזקה ושירותיניקיוןלעסקיםהוא לדאוג שהמשרד שלכם יעסוק בעיסוקיו ואנחנו נדאג לכל השאר.

שירותי ניקיון לעסקים מקטנים ועד גדולים

כחברה האחראית על שירותי ניקיון לעסקים אנו חובשים מספר כובעים:תחזוקת בניני משרדים בצפון, ניהול  מרכזים מסחריים בדרום וניקיון משרדים במרכז. אנו נעזרים בטכנולוגיה מובילה וחדישה אשר תתמוך בעשייה בפועל. מה הכוונה טכנולוגיה חדישה? הכל מרוכז ומנוהל בעזרת מערכת ניהול ממוחשבת מהמתקדמות בשוק. אצלנו הכל מתוכנן ומתוסרט, אנחנו בונים יחד איתכם תוכנית תחזוקה שנתית הכולל את הוצאות מתקני הנכס והתשתיות. אנו דואגים לעדכן להתאים את תוכנית עבודה בהתאם לדרישות ובהתאם לתקציב. הצוותים שלנו כוללים בתוכם: אב בית, מנהל אחזקה, חשמלאי, עובדי ניקיון.

שירותי ניקיון לעסקים בימי הקורונה

כמי שאחראים על ניקיון משרדים בהרצליה, רמת גן ונתניה שבמרכז, בקרית שמונה שבצפון ובבאר שבע שבדרום. אנו מודיעים לחשיבות שירותי הניקיון בימי הקורונה. הסטנדרטים לניקיון העלו והדרישה לשירותי ניקיון מעולים היא קריטית לניהול כל עסק. המשרד חייב להיות נקי ומצוחצח. נסיוננו מלמד כי גם כאשר מדובר בניהול מרכזים מסחריים, ניהול נכון של בניין משרדים או מרכז מסחרי חיוני והכרחי לשמירת הסדר והניקיון השוטפים. במרכזים מסוג זה ישנה יותר תנועה. שמירה על ניקיון הנכס הכרחית ובלתי ניתנת לפשרות ניקיון חדרי המדרגות , חדר האשפה, שבילי כניסה, המעליות ועוד, חייבים טיפול ניקיון הולם.

מה החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במלאכת שירותי ניקיון לעסקים?

שירותי ניקיון לעסקים הפכו בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של מאות אלפי משרדים, עסקים ושאר ארגונים ברחבי הארץ ויש לכך סיבה. אותם בעלי עסקים הבינו כי המשרד ו/או העסק שלהם הוא כרטיס הביקור שלכם ואיך שהוא נראה חיצונית ופנימית זה מה שהוא משדר עבור הלקוחות הפוטנציאליים וגם עבור העובדים שלנו.

לא מעט מחקרים קושרים בשנים האחרונות בין חללים יפים, יוקרתיים, זכים ונקיים לבין עלייה בפדיון המכירות, ברושם הראשוני ואף בפרודקטיביות של העובד. עבודה עם חברה המתמחה במלאכת שירותי ניקיון תחסוך לכם לא מעט משאבים, כסף וזמן תוך כדי שהיא משדרגת את החלל שלכם ומעצימה אותו אלפי מונים.

בחירת חברת שירותי ניקיון לעסקים – איך לעשות זאת נכון?

החלטתם לבחור ולשכור חברת שירותי ניקיון לעסקים, חיפוש קטן בגוגל ובמנועי החיפוש השונים אתם רואים לא מעט חברות אשר מציעות שירותי ניקיון וניתן להגיד שהלכתם מעט לאיבוד בתוך כל ההיצע הזה, ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר לעבוד איתה.

 

  • ניסיון לצד ותק -אחד הדברים החשובים ביותר כאשר אנחנו בוחרים חברה המתמחה במלאכת שירותי ניקיון הוא הניסיון לצד הותק שלהם. כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של חברות ללא ניסיון בתחום, אותן חברות במקרים רבים לא יודעות איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה ויצירתית וכתוצאה מכך מבזבזות לא מעט זמן, כסף ומשאבים. עבודה עם חברה בעלת ניסיון לצד ותק בתחום הופכת את החיים שלכם לקלים הרבה יותר.

 

  • מוניטין – אין מן הנמנע כי חברה בעלת ניסיון לצד ותק בתחום צברה לעצמה מוניטין, בדקו מה הוא המוניטין של החברה אל מול הלקוחות איתם היא עבדה ו/או עובדת. כמו כן תוכלו לקבל לא מעט מידע אודות המוניטין של החברה ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש השונים.

 

  • התמחות בניקיון משרדים – ניקיון משרדים איננה מלאכה קלה ודורשת מקצועיות, מיומנות ולעיתים גם יצירתיות. העובדה ש חברת ניקיון מתמחה בניקיון בתים פרטיים אינה הופך אותה למומחית גם בניקיון משרדים, בדקו כי החברה איתה אתם עובדים מתמחה בניקיון משרדים וכי זהו אחד מן העיסוקים העיקריים שלה – כך תוכלו לדעת שהגעתם למקום הנכון ביותר עבורכם.

 

  • קרבה דמוגרפית – אם אתם גרים בתל אביב אתם לא תרצו לעבוד עם חברת ניקיון משרדים העובדת בעיר רמלה, בדקו כי החברה איתה אתם עובדים מספקת שירותים ומענה בקרבה דמוגרפית אליכם.

 

  • המלצות – כיום תוכלו למצוא לא מעט המלצות ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש אודות החברות השונות, כמו כן אנו ממליצים לכם לדבר עם חוג לקוחותיה של החברה ועם בעלי משרדים נוספים הנמצאים בקרבת מקום. אותם בעלי משרדים יעזרו לכם ויכווינו אתכם אל החברות הטובות ביותר במשק ובתחום ויביעו את חוות דעתם האובייקטיבית על אותה חברה.

 

  • חומרי גלם איכותיים וידידותיים לסביבה – הבריאות שלנו קודמת לכל, לכן בדקו כי החברה איתה אתם עובדים עובדת עם חומרי גלם איכותיים וידידותיים לסביבה. שימוש בחומרים כימיים ו/או בחומרים אשר אינם עברו אישורים של מכון התקנים הישראלים ו/או הFDA האמריקאי מסכנים אתכם, את העובדים שלכם וגם את הלקוחות שלכם – לכן בדקו זאת בארבע עיניים.

 

  • השוואת מחירים – בסופו של יום אנו מדברים על נותן שירות לכל דבר ועניין, אנו ממליצים גם במלאכת ניקיון כמו בכל מלאכה אצל כל נותן שירות אחר לעשות השוואת מחירים לצד סקר שוק. בדקו מה הוא המחיר אותו אתם הולכים לשלם ברמה החודשית והשוו אל נותני שירות וחברות ניקיון אחרות, בדיקה אל מול מספר רחב של חברות בתחום יתן לכם פרספקטיבה ואומדן למחירי השוק. כמו כן, תוכלו למצוא כך את בעל המקצוע הטוב ביותר עבורכם הן מבחינה מקצועית, הן מבחינת חיבור והן מבחינת תקציב.

 

חברת ניקיון לעסקים: כמה זה יעלה לנו?

אתם מעוניינים לרכוש את שירותיה של חברת ניקיון לעסקים אך אתם אתם תוהים כמה זה יעלה לכם, במרוצת השנים פגשנו לא מעט בעלי עסקים אשר הגיעו אלינו לשיחת ייעוץ וסיפרו לנו על כך שהם חשבו לא מעט פעמים לפני שהם פנו אלינו מאחר והם חשבו ומדובר במלאכה יקרה במיוחד. זה לא מפתיע אותנו מאחר וחלל נקי ומזמין נראה יוקרתי לעין ואין מן הנמנע שהמחיר של חלל כזה הוא יוקרתי כשלעצמו. יחד עם זאת אם נרד לעומקם של הדברים אנו נגלה כי עבודה עם חברת ניקיון לעסקים איננה בחירה כה יקרה ואף יכולה לחסוך לנו לא מעט כסף, זמן ומשאבים.

כיום ישנם לא מעט משתנים אשר משפיעים באופן ישיר על המחיר אותו אנחנו נשלם לחברת ניקיון לעסקים, בין המשתנים אנו רואים – הניסיון והמוניטין של החברה איתה אנו נבחר לעבוד, כמות השעות אותן החברה תשקיע במשרד שלנו, מה הם סוגי ושירותי הניקיון אותם אנו שכרנו, באילו שעות הניקיון התבצע ומה הם חומרי הגלם והניקיון איתם נעשה שימוש, כל אלו הם רק חלק מן המשתנים. אנו ממליצים לכם לשבת לשיחת אפיון יחד עם חברה המתמחה בתחום אשר תתאים עבורכם בהתאמה אישית את שירותי הניקיון בהתאם לצרכים שלכם.

אייל ניהול ואחזקה – שירותי ניקיון לעסקים

חברתנו מעניקה פתרונות אחזקה ושירותי ניקיון לעסקים עבור הסקטור הפרטי והמסחרי בין לקוחותינו חברות הייטק רבות, אולמות תצוגה, קליניקות ומשרדים רבים ברחבי הארץ.הצוותים שלנו ידאגו לנהל, לתחזק, ולנקות את הנכס שלכם בצורה הטובה ביותר.

מדי שנה בישראל מוקמים למעלה מ – 50 אלף עסקים שונים, כל אותם עסקים מתחבטים מדי יום באותה השאלה – האם כדאי להם לנקות את העסק שלהם בעצמם מדי יום או שמא להעביר את המלאכה לחברה המתמחה במלאכת ניקיון עסקים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, אנשי המקצוע של אייל ניהול ואחזקה פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

 

אמרתם שירותי ניקיון לעסקים – אמרתם אייל ניהול ואחזקה

אם הגעתם לכאן סימן שאתם מחפשים אחר חברת שירותי ניקיון לעסקים, אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הטוב ביותר עבורכם. חברת אייל ניהול ואחזקה הוקמה בשנת 2012 וכבר הפכה לחביבת הקהל והמשרדים בארץ ישראל. החברה עובדת ללא לאות ומספקת מגוון רחב של שירותים תחת קורת גג אחת ובמעטפת מלאה – החל משירותי ניהול ואחזקת מבנים דרך שירותי ניקיון פרימיום מתקדמים ואיכותיים לחברות וארגוניים.

החברה מספקת מעטפת מלאה בתל אביב, הרצליה ובערי מרכז נוספים. החברה עבדה ועובדת במרוצת השנים בנחישות ומעניקה שירות למגוון רחב של לקוחות בולטים במשק הישראלי לרבות חברות הייטק, קליניקות, אולמות תצוגה ועוד.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולבחור נכון – זה הזמן לבחור אייל ניהול ואחזקה.

עוד מאמרים שיעניינו אותך

ניקיון משרדים בערב עם מפתח

בעולם המודרני המשרד שלכם הוא כרטיס הביקור החשוב ביותר שלכם, וישנה חשיבות משמעותית לרושם שאתם משאירים על הלקוחות שבאים לפגוש אתכם במשרד. על-מנת להשאיר רושם

לקריאה >
שירותי ניקיון למשרדים קטנים

שירותי ניקיון למשרדים קטנים

שירותי אחזקה וניקיון למשרדים קטנים המשרד שלך הוא הפנים של העסק, רושם ראשוני של משרד נקי ומסודר הוא כלל חובה כדי לתת חוויה חיובית ללקוחות

Read More »

ניקיון משרדים בערב עם מפתח

בעולם המודרני המשרד שלכם הוא כרטיס הביקור החשוב ביותר שלכם, וישנה חשיבות משמעותית לרושם שאתם משאירים על הלקוחות שבאים לפגוש אתכם במשרד. על-מנת להשאיר רושם

Read More »

להצעת מחיר מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם