ניקיון משרדים בהרצליה

חברת ניקיון משרדים בהרצליה

בשני העשורים האחרונים נבנו באזור הרצליה ובהרצליה פיתוח עשרות מגדלי משרדים, אלה מן הסתם גם דורשים ניקיון ותחזוקה. בין הבניינים יש מוכרים פחות ומוכרים יותר כמו למשל בניין “החושלים”, “בית מור הרצליה”, בית רוגובין, בית קבוצת דלק ועוד.

כל הבניינים הללו כוללים שטחי מסחר ומשרדים, לכל אחד מהם חניון תת קרקעי ולעיתים אפילו גינה או פטיו. ניקיון של מגדל כזה דורש התייחסות הן למשרדים עצמם והן לשטחים הציבוריים.

במגדלי המשרדים יש שטחים עצומים לניקיון. לובי, מעליות, מסדרונות, פינות ישיבה וכמובן כל החדרים המהווים את שטחי המשרדים. הרבה פעמים ישנם משרדים עם פרקטים אושטיחים שגם הם ראויים לניקיון.

כדי לנקות בניינים בסדר גודל כזה, האפשרות היחידה היא להעסיק חברה שמעניקה שירותי ניקיון משרדים בהרצליה. נגישה וזמינה גם למקרים דחופים אם מתקיימים.

ניקיון משרדים

חברת ניקיון משרדים בהרצליה שמאמינה בהשפעת הניקיון על הלקוחות באופן ישיר

אנשים רבים שוכרים משרדים, אם מדובר בבעלי עסקים  או בעלי חברות שונות שרוצים לשמור על ניקיון המשרד שלהם, שכן זה כרטיס הביקור שלהם. אם הניקיון איננו מושלם והלקוחות שלהם נתקלים בלכלוך בתוך המשרד, אין ספק כי זה פוגע ברושם ובתדמית  המשרד.

ניקוי של בנייני משרדים יכול וצריך להיעשות רק על ידי חברה גדולה ורצינית, שמעסיקה צוותים של אנשי מקצוע מיומנים בתחומם.

כאשר מדובר בבניינים באזור הרצליה והרצליה פיתוח חשוב למצוא חברה לניהול ואחזקת מבנים שמספקת שירותי ניקיון משרדים בהרצליה, שיש לה צוותים של עובדים באיזור ומסוגלת להרים פרויקטים של ניקיון של מגדלי משרדים

כל בניין משרדים צריך חברה לניקיון משרדים

בכל בניין משרדים היום יש שם קומה או איזורים מיוחדים  לשירותים ולמטבחונים המשויכים למקומות מסוימים. מעבר לניקיון של השטחים הציבוריים בין משרד למשרד, יש גם לדאוג לתחזוקה וניקיון של השטחים  המשותפים הללו. יש מסדרונות בהם יש למשל שטיחים ולכן צריך לדאוג שישאבו אותם ולהשתמש בחומרי הניקוי שלא יגרמו נזק לשטיחים. כאשר מדובר בפרקטים גם צריך לדאוג ולהשתמש בחומרי ניקוי השומרים על מראהו של הפרקט ולשכור עובד מקצועי שלא יגרום לו נזק.

חברתנו  המספקת שירותי ניקיון משרדים דואגת  שהעובדים שלנו מנקים לא רק את השטחים הציבוריים כי אם גם את המשרדים עצמם ועושה זאת בצורה מקצועית השומרת על ניקיון המשרד והנכס כולו.

למידע נוסף על שירותי ניקיון >>

אייל ניהול ואחזקה מספק שירותי ניקיון משרדים בתל אביבוניקיון משרדים במרכז.

שירותי ניקיון

שאלות נפוצות

מחקרים מלמדים כי משרד נקי יכול לשפר משמעותית את ביצועי העובדים ואף מעניק רושם טוב על לקוחות פוטנציאליים

אנו מעניקים שירותי ניקיון מנתניה עד לראשון לציון .

העלות נגזרת משעות העבודה הנדרשות, נגישות האתר לתחבורה ציבורית, שעות פעילות המשרד, גודל המשרד ועוד מספר פרמטרים.

להצעת מחיר מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם