אחזקה לחברות הייטק

שירותי אחזקה איכותיים
לחברות הייטק

תחום ההייטק התחרותי מחייב עמידה בסטנדרטים בינלאומיים. הן מבחינת ניקיון המשרד והן מבחינת התחזוקה היומיומית של המערכות השונות. עובדים המשרד ישמחו לזכות לסביבת עבודה פורייה, בה אינם צריכים לדאוג לפרטים הקטנים. העסקת איש אחזקה באופן שוטף אינה משתלמת, ולכן כדאי להעביר את השירותים למיקור־חוץ.

באייל ניהול ואחזקה תוכלו למצוא את כל בעלי מקצוע הדרושים למשרד תחת מטרייה אחת. אנו מעניקים שירותי תיקונים לכל המערכות בבניין החל ממערכת החשמל וכלה במערכת האינסטלציה. בנוסף, אנו מספקים עובדי ניקיון, מאבטחים, מבשלים לארוחות לעובדים וכן מוצרים חד־פעמיים.

ניקיון משרדים

גלו עוד על השירותים שלנו:

  • מתן שירותי ניקיון איכותיים ומתקדמים:
    משרד נקי הוא משרד שנעים לעבוד בו. הזמינו היום את שירותי הניקיון המבוצעים על ידי עובדים שסוננו בקפידה ומסוגלים לתחזק את המשרד בזמן קצר לפני או אחרי שעות העבודה.

 

  • שירותי תיקונים
    צוות האחזקה של "
    אייל ניהול ואחזקה" מיומן בתיקון שלל תקלות. מדליפה בשירותים ועד לאור שאינו דולק בחלק מהמשרד. אם אתם רוצים לבנות ארון חדש – נוכל לספק איש מקצוע. ספרו לנו מה הצרכים שלכם ועובדינו יגיעו במהירות לסייע.

 

  • שירותי דלפק מודיעין וקבלה
    מדוע לבזבז את זמנה של מזכירת החברה על קבלת האורחים המגיעים אליכם. הזמינו היום שירותי דלפק מודיעין או פקידת קבלה מאיתנו, והעניקו ללקוחותיכם רמת שירות גבוהה ללא הוספת תקן/עובד שכיר בחברה.

 

  • שירותי אבטחה
    אנו יודעים שבטיחות העובדים והמשרדים נמצאת מעל לכל. נשמח לספק לכם שירותי אבטחה מקצועיים על ידי שומר שעבר הכשרה מתאימה. תוכלו לבחור היכן השומר יעמוד – בפתח החנייה או בכניסה לבניין וכן לקבוע את שעות הפעילות שלו בהתאם לצורכי הארגון.

    לפי הצורך תוכלו להזמין מאבטח עם או ללא נשק. כל המאבטחים שלנו עוברים את המבדקים הקפדניים ביותר והם עובדי חברה. כך, אנו יודעים שהן העובדים והן הציוד במשרד נמצאים תחת השגחה מלאה. ניתן להזמין את שירותי האבטחה גם בשעות הלילה וגם בשעות היום, ואנו נדאג למשמרות שלהם.

 

  • אספקת מוצרים חד־פעמיים
    זקוקים לכוסות קפה או שתייה באופן קבוע? אל תטרחו לרכושם בעצמכם. אנו נספק את כל המוצרים ישירות אליכם. מהיום, אינכם צריכים להשקיע ולו דקה מיותרת בניהול המלאי של מוצרים אלה. נוכל לספק כמות גדולה שלהם במחיר תחרותי.

    מלבד העבודה השוטפת תוכלו להזמין גם ליום מיוחד במשרד. מהיום אינכם צריכים לזכור מתי להזמין את הכוסות החד־פעמיות לאירוע הגיבוש או הרמת הכוסית הבאה, אנו נעשה זאת עבורכם.

 

  • שירותי מבשלת ארוחות

    העובדים שלכם רגילים לאוכל באיכות גבוהה המוגש במזנון המשרד? הזמינו שירותים של מבשלת ארוחות אצלכם. תוכלו להנחותה אילו מנות להכין בכל יום, וכך, במקום להוציא הון על הסעדת העובדים במסעדות, תוכלו להעניק להם תנאים מיטביים במשרד בעלות מזערית.

    אחד מהיתרונות הבולטים של שיטה זו הוא העובדה כי העובד נשאר לאורך כל היום במשרד עצמו ואינו יוצא החוצה. כך, העובדים חוזרים מייד לעבודה כשסיימו לאכול.

 

שירותי ניקיון

מדוע להזמין שירותים דווקא מאייל ניהול ואחזקה

כחברה העוסקת בתחום ההייטק אתם מעוניינים לייעל את הפעילות העסקית ולצמצם הוצאות לא הכרחיות.

הזמנה של שירותים מחברה בעלת וותק ומוניטין, הדואגת ב-360 מעלות לכל צרכי המשרד, מאפשרת לכם לפנות את הזמן והמשאבים לפיתוח העסק.

אינכם צריכים למיין את בעלי המקצוע שמעניקים לכם שירותי, לבזבז זמן יקר על השוואת מחירים או להסביר להם מה צריך לתקן. אנו עושים זאת במקומכם. בנוסף, אם אחד מהעובדים הקבועים או המאבטח או פקידי הקבלה חולה, אנו נוכל למצוא עבורם מחליף. כך, לעולם לא תמצאו את עצמכם מעניקים שירות פחות טוב לעובדים בשל מחסור בכוח אדם.