אייל ניהול ואחזקת
בנייני משרדים

אייל ניהול ואחזקת מבנים
ובנייני משרדים

ניהול ואחזקת מבנים המורכבים ממשרדים מקצועיים של נכס מסחרי, חיוני והכרחי לצמצום עלויות התפעול ויצירת הרושם הנכון של המקום. לניהול מנצח, דרוש צוות מיומן ומנוסה הכולל: אב בית, מנהל אחזקה / חשמלאי, עובדי ניקיון ושירותי “Back office” מתקדמים. הצוות בפיקוח המשרד, בונה תוכנית תחזוקה שנתית ומתכנן נכון את ההוצאות של מתקני הנכס והתשתיות. הצוות שלנו ידאג לנהל, לתחזק, לנקות ולשפר את נראות הנכס. שקיפות מלאה בכל מהלך.

ניהול ואחזקת מבנים

היום כחלק מהנוף המוכר של כל עיר גדולה בישראל, ניתן לראות מרכזים של בנייני משרדים רבי קומות המוסיפים לה בדרך כלל מראה עסקי ויוקרתי. 

בנייני משרדים משרתים בדרך כלל ציבור מגוון גדול ורחב, החל מציבור העובדים במשרדים שיכול להגיע למאות רבות של אנשים הנכנסים בשערי הבניין מדי יום ועד ציבור הלקוחות המגיע בכל יום, שעשוי להגיע לאלפי אנשים.

ניהול ואחזקת מבנים המורכבים ממשרדים הם חיוניים ואף הכרחיים לצמצום עלויות התפעול וליצירת הרושם הנכון של המקום. 

ניהול מבנים נעשה על ידי חברת ניהול ואחזקת מבנים מקצועיות המעסיקות צוות מיומן של אנשים בעלי יחסי אנוש מעולים, עם יתרון של אמינות, יעילות וניסיון רב. 

מהי חברת ניהול מבנים?

חברת ניהול מבנים, מתמחה בניהול ואחזקה של בנייני משרדים, מספקת מענה מיידי ומהיר לצרכיהם השונים של עובדי המשרדים בבניין במטרה לייצר אווירת עבודה איכותית, נעימה ובטוחה עבור כל העובדים שהם למעשה לקוחותיה.

מהו מגוון השירותים שמספקת חברת ניהול מבנים?

חברת ניהול ואחזקה של בנייני משרדים מספקת את מירב השירותים הנדרשים לבניין משרדים וביניהם, שירות ניקיון מלא, תחזוקה ואבטחה של המשרדים בבניין ומחוצה לו.

 פיקוח על תקציב התחזוקה של הבניין תוך ראייה של התייעלות מתמדת. קשר עם נציגי הרשויות השונים להבטחת תקנות הבטיחות והשגת האישורים הנחוצים והמתאימים לבניין. 

חברת ניהול בניינים יכולה גם לספק שירות קייטרינג למשרדים ולארגונים השונים במידת הצורך.

שירות הניקיון כולל ניקיון שוטף של חדרי המדרגות, הלובי, המעליות וכולל גם ניקוי חלונות בגובה. בנוסף מתבצעת תחזוקת מערכות ובקרת מערכות טכנו מכאניות מתקדמות. 

החברה דואגת לתחזוקה ובדיקה שוטפת של תפקודן של מערכות מיזוג אוויר, מערכות חימום והסקה, משאבות לחץ, מערכות כיבוי אש, גנראטורים, מערכות סולאריות, מערכות חשמל מים ואינסטלציה, וכן מערכות אבטחה ובקרה. 

בנוסף דואגת החברה לתחזוקתם התקינה והפעלתם של כל מתקני המבנה לרבות מתקני ספורט, חדר כושר, חניון ועוד. 

בתחום הנוי, תדאג חברת הניהול לעצב ולתכנן גינות סביב המבנה ותפקח על הגיזום וההשקיה. ינתנו גם שירותי ניקיון, הדברה וריסוס תקופתיים בהתאם לצורך. 

גם תחזוקה ירוקה ניתנת על ידי מחזור והפרדת פסולת ומים אפורים. וכמובן הפעלה וניהול של ספקי שירות חיצונים.

אייל ניהול ואחזקה מספק שירותי ניקיון משרדים בתל אביבניקיון משרדים בהרצליה ובמרכז.

שירותי ניקיון

איך מוצאים חברת ניהול מבנים?

ניתן בקלות וביעילות להתרשם מאתר האינטרנט המפורט של חברת ניהול בנייני משרדים, ניתן לבקש המלצות ומומלץ לקבוע פגישה עבור התרשמות אישית.

חברות אחזקת מבנים

נכסים מסחריים כמו משרדים כוללים שלל מערכות ומתקנים, כאשר חלקם נועדו לאפשר לעובדים בחלל לעבוד בנוחות, כמו מערכות מיזוג אוויר ואינסטלציה, וחלקם נועדו לשפר את נראות המבנה כדי ליצור תחושה נעימה במהלך השהייה. אנו מציעים אחזקת מבנים מלאה ומקיפה, המסייעת בשמירה שוטפת על תפקוד תקין של כלל המערכות השונות. חברות אחזקת מבנים מקצועיות ומנוסות מציעות ללקוח את האפשרות ליצור תוכנית אישית לתקופת זמן מוגדרת שתפקידה להביא את המשרדים למצב האידיאלי.

מהם היתרונות של שכירת שירותי אחזקת מבנים?

ראשית, חברת אחזקת מבנים תביא לכם שקט נפשי בידיעה שכל צורכי בנייני המשרדים מטופלים במקצועיות וללא פשרות, כך תוכלו לעשות את עבודתכם בנחת ובסביבה מתוחזקת למשעי. אין ספק כי עבודה בסביבה מתוחזקת תשפר בצורה משמעותית את השהות של כל עובדי המשרד לאורך היום. חברות אחזקת מבנים מטפלות הן בתחזוקה היומיומית והן בכל דרישות מיוחדות או רצונות נקודתיים שבהם תהיו מעוניינים.

מדוע כדאי לשכור את שירותיה של חברת אחזקה מקצועית?

עבודה מול ספקי שירות נפרדים תדרוש מכם התעסקות רבה ומיותרת, כמו בחירת אנשי המקצוע, הדרכתם באופן העבודה הנדרש ואפילו בכל הקשור בתשלום. כשאתם עובדים מול חברות אחזקת מבנים אתם מאחדים את כל ספקי השירות תחת מטריה אחת וכל שעליכם לעשות בכל בקשה הוא לפנות לגורם אחד בלבד, אשר יהיה אחראי לסדר ולבצע עבורכם כל בקשה.

להצעת מחיר מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם